Verwijzen

'Plezier op School' wordt als preventieve interventie door heel Nederland aangeboden. Doorgaans door GGD en/of GGZ instellingen of andere Jeugdzorginstellingen.

Ook wordt de cursus door een toenemend aantal privepraktijken (psychologen, pedagogen) aangeboden.

Voor de 'Plezier op School' cursussen is geen verwijzing van een huisarts nodig.

Aanmelden via de website is (nog) niet mogelijk. Klik op het tabblad Locaties voor een organisatie bij u in de buurt voor meer informatie over kosten en aanmelden.

'Plezier op School' trainer worden?

Om Plezier op School aan te kunnen bieden of uit te voeren dien je gecertificeerd te zijn.

Een gecertificeerde trainer kun je o.a. worden door het volgen van de train-de-trainer cursus.

Om hieraan deel te kunnen nemen dien je een relevante opleiding op minimaal HBO niveau te hebben.

Voor meer informatie: klik hier

‘Ik heb heel veel aan de cursussen gehad!‘