Inhoud

'Plezier op school' is een zomercursus voor aanstaande brugklassers die op de basisschool gepest werden of andere problemen hadden in de omgang met leeftijdgenoten. Beoogd wordt de sociale competentie van de kinderen te vergroten, zodat zij een goede start kunnen maken op het voortgezet onderwijs en het risico op herhaling van deze omgangsproblemen verkleind wordt.

Onder de pagina 'Plezier op School' vindt u beknopte informatie over de zomercursus.

Een uitgebreidere beschrijving vindt u in de Databank Effectieve Jeugdinterventies van het NJI

'Plezier op School' trainer worden?

Om Plezier op School aan te kunnen bieden of uit te voeren dien je gecertificeerd te zijn.

Een gecertificeerde trainer kun je o.a. worden door het volgen van de train-de-trainer cursus.

Om hieraan deel te kunnen nemen dien je een relevante opleiding op minimaal HBO niveau te hebben.

Voor meer informatie: klik hier