Praktische info

Wanneer?

'Plezier op School' wordt doorgaans in de laatste week van de zomervakantie aangeboden. Juist dan profiteren de kinderen het meest, ze kunnen het geleerde immers meteen toepassen en de nieuwe klas!

Duur?

De zomercursus duurt twee hele dagen (9.00 - 16.30 uur), soms wordt de cursus over 3 of 4 dagdelen verspreid.

Waar?

'Plezier op School' wordt door heel Nederland uitgevoerd. Zie tabblad Locaties voor een locatie bij u in de buurt.

Kosten?

De kosten van de cursus zijn afhankelijk van de gemeente waar u woont en de organisatie die 'Plezier op School' aanbiedt. Neem daarvoor contact op met de aanbieder bij u in de buurt.

Aanmelden?

Zie: Aanmelden

Nieuwsgierig wat ouders over 'Plezier op School' zeggen?

'Ik ben blij dat mijn kind deze cursus gevolgd heeft, de start op de brugklas ging nu gewoon goed'.

'Mijn zoon was altijd op z'n hoede en kroop in elkaar als een bang vogeltje. Hij durft zich nu te laten zien, dat is zo fijn.'

'Gewoon een leuke een leerzame training, fijne trainers.'

'Mooi dat een nieuwe start nu ook echt een nieuwe start is geworden.'

‘Ik heb heel veel aan de cursussen gehad!‘