Aanmelden

Als je denkt dat de zomercursus 'Plezier op School' je kan helpen, bespreek dat dan met je ouder(s).

Ook je meester of juf kan je wellicht helpen bij de aanmelding, maar je ouders moeten wel toestemming geven.

Op het kaartje kun je zien waar bij jou in de buurt 'Plezier op School' wordt aangeboden.

Aanmelden kan helaas niet via deze website, je moet voor een aanmelding contact opnemen met een organisatie die Plezier op School aanbiedt bij jou in de buurt.

De organisatie bij jou in de buurt die de zomercursus aanbiedt kan jou meer vertellen over hoe de aanmelding verloopt en of er eventueel kosten aan de cursus zijn verbonden.

Mocht je nog vragen hebben, stel je vraag dan hier

Nieuwsgierig?

Wil je weten of Plezier op School iets voor jou kan zijn?

Vraag ernaar op school bij de leerlingbegeleider, je ouders of de GGD.

Zij weten meestal wel of Plezier op School jou een handje kan helpen in de problemen die je ervaart.

‘Het is geweldig om te zien hoe de kinderen op de training reageren.‘